چین سوء تغذیه درمانی طبیعی در کلیه ESRD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چین سوء تغذیه درمانی طبیعی در کلیه ESRD

چین درمان کلیه طبیعی در ESRDLa سوء تغذیه سوء تغذیه یکی از ناراحتی جهانی مرحله نهایی بیماری کلیه (ESRD)، آنچه که بیشتر است، آن را نیز عاملی است که زندگی بیماران به منظور از بین بردن ESRD.Con را تهدید می کند سوء تغذیه، ما انجام به پیدا کردن علل سوء تغذیه و همچنین برخی از درمان های برجسته کلیوی در چین، اجازه دهید یادگیری برخی از دانش خاص در مورد آنها.

علل سوء تغذیه

کوتاه از پروتئین است. مانند بسیاری از مردم با ESRD اشتها کمی منجر به طرح رژیم غذایی کمتر comida.Aunque را می توان تحت هدایت پزشک اجرا، شرایط جذب مختلف از یک فرد به otro.Muchos دستگاه گوارش به عنوان ESRD نابود می زباله و مواد سمی بیش از حد در sangre.Por ما باقی می ماند بنابراین به نظر می رسد malnutritions.

از دست دادن بیش از حد پروتئین

بیماران ESRD در قالب urine.This در حال توسعه ESRD پروتئین فیلتر، disminuye.Como GFR GFR کاهش می یابد، بدن ما proteína.En تر جنبه دیگری، بسیاری از مردم با دیالیز ESRD جایگزینی شرایط از دست می دهد اما تابع renal.Sin، دیالیز در واقع از بین بردن ضایعات و سموم بیش از حد پروتئین اما نیز گنجانده شده است. بنابراین سوء تغذیه ESRD حمله کند.

احساسات از درد و رنج ESRD

شما بهتر است به یک نگرش مثبت به مبارزه علیه بیماری های ESRD riñón.Padecen یک پیشرفت سریع. در کوتاه مدت، احساسات خوب افزایش ایمنی مفید است.

درمان کلیه چین

در حال حاضر بسیاری از روش های درمانی کلیه کمک خواهد کرد که گسترش طول عمر و جلوگیری از آن complicaciones.Nuestras دیالیز است که درمان های بسیاری بر اساس طب چینی. بسیاری از بیماران کلیوی از کشورهای دیگر آن را درمان های طبیعی به دلیل آن است عوارض جانبی کمی و خوب برای کمک به زنده ماندن بسیار tiempo.Como همه می دانیم این است، هیچ درمانی برای ESRD وجود دارد، همه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک درمان بهتر و محافظت از کلیه ها به عنوان طولانی posible.Micro چینی Osmotherapy پزشکی و ارضا تصفیه خون تمام شرایط، به ویژه. لطفا به ما بپیوندید و مبارزه با هم ESRD.

اگر شما هر گونه کمک در درمان ESRD نیاز، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: